سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام]
هوای آزاد

بسم ربّ الشّهداءوالصّدیقین

 

یا أیّها العزیز مسّنا واهلنا الضّر وجئنا ببضاعة مزجاةٍ

فأوف لنا الکیل وتصدّق علینا إنّ الله یجزی المتصدّقین

یالیتنی متُّّ قبلَ هذا وکنتُ نسیاً منسیّاً

ألیس الصّبح بقریب؟؟؟؟؟

دیگر مپرسید چه شد که حسین(ع)غریب ماند؟

من ،خود،به چشم خویشتن دیدم

دیگر مپرسید زینب(س)،مرد نداشت یعنی چه؟

من ،خود، به چشم خویشتن دیدم

دیگر مپرسید مگر دفاع از حقّ ،جرم است؟

من ،خود، به چشم خویشتن دیدم

دیگرمپرسید...

حرامیان ماه حرام را برگزیدند:

 

یسئلونک عن الشهرالحرام قتال فیه قل قتال فیه کبیر

وصدّ عن سبیل الله وکفر به والمسجدالحرام وإخراج أهله منه أکبر عندالله

 

والفتنة أکبر من القتل

ولا یزالون یقاتلونکم حتّی یردّوکم عن دینکم إن استطاعوا...

واقتلوهم حیث ثقفتموهم وأخرجوهم من حیث أخرجوکم

والفتنة أشدّ من القتل

ولاتقاتلوهم عندالمسجدالحرام حتّی یقاتلوکم فیه

فإن قاتلوکم فاقتلوهم کذلک جزاء الکافرین

 

أمّن یجیب المضطرّ إذا دعاه ویکشف السوء

اللّهم اجعل عواقب امورنا خیراً

بحقِّ الحسین

 

 

 



نوشته شده توسط قطره 88/10/9:: 9:34 صبح     |     () نظر